torsdag 31. mars 2011

Bilde av Bloggcandy!

I går var jeg innom Happy Hobby og snopet litt :)

Et par pakker med candy ligger klar og venter på trekning!
Bildet viser ikke hele sannheten, det mangler nemlig en liten ting,
som jeg ikke hadde puttet nedi da bildet ble tatt.
Men en overraskelse skader vel ikke :)

Det du ser er:
Klippeark designet av Stempelgal for Happy Hobby
Fløyelsblonde
Blonde og charms fra Kort & Godt
Blomster fra Prima
Boksider fra en bok anno 1893

Hvordan bli med?
Se innlegget under her :)

6 kommentarer:

  1. For noen supre candyer du har satt sammen. Gleder meg til å følge deg viderer gjennom bloggen. :)

    Trine

    SvarSlett
  2. Så fine candyer Berit :-)

    SvarSlett
  3. Herlig, herlig Berit. Liker stilen, håper den blir min. he he he.

    SvarSlett
  4. Så lekre candyer,
    jeg har blitt både følger og lagt deg til i bloggen min, siden din er jo helt super!!! :)

    SvarSlett